Lidzbarskie Spotkania z Poezją [zdjęcia]
2017-04-22 15:45:34(ost. akt: 2017-04-22 11:04:28)
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Lidzbarku już po raz drugi zorganizował konkurs recytatorski dla dzieci i młodzieży "Lidzbarskie Spotkania z Poezją".
– Ideą tego, cieszącego się dużym zainteresowaniem, wydarzenia jest popularyzacja wiedzy literackiej oraz uwrażliwienie dzieci i młodzieży na piękno ojczystego języka - waloru szczególnie obecnego w słowie poetyckim oraz w obszarze szeroko pojętej literatury pięknej (uczniowie gimnazjum recytowali także fragmenty prozy) – mówi dyrektor MGOK w Lidzbarku Katarzyna Borowska. – Uroczystego otwarcia tegorocznej edycji konkursu dokonał burmistrz Lidzbarka, Maciej Sitarek, po czym, w wypełnionej po brzegi sali konferencyjnej lidzbarskiego ośrodka kultury, twórczo rywalizowali ze sobą uczestnicy w następujących kategoriach wiekowych: klasy I-III i IV-VI szkoły podstawowej oraz gimnazjum. Zwycięzcom gratulujemy, a wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie. Do zobaczenia za rok.
kategoria "kl. I – III":
1. Nikola Rolka
2. Nina Sosnowska
3. Lena Karpińska
wyróżnienie: Oliwia Bielecka, Miłosz Gumowski
kategoria "kl. IV – VI":
1. Olga Wesołowska
2. Julia Waleszkowska
3. Julia Pszenna
wyróżnienie: Martyna Pawelska, Karol Komoszyński
kategoria "gimnazjum":
1. Julia Wacławska
2. Katarzyna Mierzyńska
3. Karolina Gorczyca
wyróżnienie: Karolina Lazarewicz, Paulina Radzanowska
Czytaj e-wydanie">kliknij
Nagrody (książki oraz dyplomy) zdobyli: |
kategoria "kl. I – III":
1. Nikola Rolka
2. Nina Sosnowska
3. Lena Karpińska
wyróżnienie: Oliwia Bielecka, Miłosz Gumowski
kategoria "kl. IV – VI":
1. Olga Wesołowska
2. Julia Waleszkowska
3. Julia Pszenna
wyróżnienie: Martyna Pawelska, Karol Komoszyński
kategoria "gimnazjum":
1. Julia Wacławska
2. Katarzyna Mierzyńska
3. Karolina Gorczyca
wyróżnienie: Karolina Lazarewicz, Paulina Radzanowska
Czytaj e-wydanie
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zaloguj się lub wejdź przez